Undermeny

Høstens TSE kurs er klare!

logo TSE

Høstens TSE moduler går av stabelen på Lillestrøm, Sundvolden og Fevik. Alle tre moduler har nå åpnet for påmelding.

Høsten 2023 holdes følgende av lokalforeningene i Romerike, Buskerud og Aust-Agder.

TSE Modul 7 Restorativ behandling

Sted: Romerike / Lillestrøm

Dato: 29. og 30. september / 27. og 28. oktober

TSE Modul 9 Endodonti

Sted: Buskerud / Sundvolden

Dato: 18. og 19. september / 10. og 11. oktober

TSE Modul 10 Periodontale sykdommer

Sted: Aust-Agder / Fevik

Dato: 21. og 22. september / 19. og 20. oktober

Om TSE

Tannlegeforeningens Systematiske Etterutdanning (TSE) er basert på fysiske samlinger og nettbasert undervisning. TSE består av flere fagmoduler som kan tas uavhengig av hverandre.

Hver modul begynner og slutter med en samling over to dager med forelesninger. Mellom samlingene gis det gruppeoppgaver. En gjennomført modul tilsvarer 75 timers etterutdanning. Forutsetningen for godkjent kurs er tilstedeværelse på samlinger og aktiv deltakelse i gruppearbeid.

For mer informasjon om de ulike modulene, se også siden for TSE under Kurs og utdanning

Sist oppdatert: 3. mai 2023