Stillingsutlysning - koordinator "Tannlege på hjul"

Prosjektleder Wojoud Mejalli presenterte "Tannlege på hjul" under NTFs landsmøte 2022

Prosjektleder Wojoud Mejalli presenterte "tannlege på hjul" under NTFs landsmøte 2022

Kirkens bymisjon er på utkikk etter en koordinator i 60 % stilling i prosjektet "Tannlege på hjul" (Oslo). Søknadsfrist er søndag 23. april.

Klikk her for å gå til stillingsutlysningen på finn.no Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Om Tannlege på hjul
Tannlege på hjul er Norges første mobile tannklinikk og et nyskapende tannhelsetilbud for utsatte grupper. Fysisk er Tannlege på hjul en lastebil med et påbygg som inneholder et fullverdig tannlegekontor med alt man trenger for å yte tannlegebistand på et medisinsk forsvarlig nivå. Klinikken baserer seg i hovedsak på frivillige ressurser; både tannleger og tannpleiere, i tillegg til miljøarbeidere og sjåfører.

Les mer om prosjektet i Tidende 3/2021 Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu. eller på kirkensbymisjon.no Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Sist oppdatert: 19. april 2023