Husk frist for lav påmeldingsavgift til NTFs Symposium 2023!

Årets symposium har folketrygdens stønadsordning som tema, og dette er en gyllen mulighet til å få en helhetlig gjennomgang av hele regelverket slik at du vet at du bruker regelverket riktig og at pasientene dine får den stønaden de har krav på! 1. februar øker påmeldingsavgiften med 500 kr - meld deg på nå!

Tid: Torsdag 2. mars kl. 1000 - 1700 og fredag 3. mars kl 0900 - 1530

Sted: Holmenkollen Scandic Park Hotel

Målgruppe: Tannleger

Last ned fullt fagprogram (pdf) , 2.9 MB, åpnes i nytt vindu.

Dette er et tema som alle yrkesaktive tannleger må kunne godt og som vi vet engasjerer. Regelverket gjennomgås ved hjelp av kasuistikker og du får se hvordan journalføringen gjøres på en god måte og hvilken dokumentasjon du trenger å oppbevare i journalen. Det vil også legges opp til interaktivitet og dialog og samtaler rundt vanskelige temaer.

1. februar øker NTF påmeldingsavgiften, så det lønner seg å melde seg på så snart som mulig.

Vi byr også på sosial samling torsdag kveld med mat, mingling og underholdning – i stedet for tradisjonell symposiemiddag, inviterer vi i år til tapas og underholdning. Vi samles i hotellets nyoppussede restaurant- og barområde hvor man kan både sitte og stå, eller mingle og sosialisere med de andre deltagerne. Villa Cortado står for musikk og god stemning. Dette er en fin mulighet til å bli kjent med kolleger, og vi gleder oss!

Klikk her for mer informasjon om fagprogram, priser og lenke til påmelding

Sist oppdatert: 25. januar 2023