Husk påmeldingsfrist til vårens TSE kurs!

logo TSE

Vårens TSE moduler arrangeres av Telemark, Nord-Trøndelag, Haugaland og Troms tannlegeforening. 19. desember er første påmeldingsfrist. Meld deg på nå for å sikre deg plass (og 40 timer i NTFs etterutdanningssystem).

Tannlegeforeningens Systematiske Etterutdanning (TSE) er basert på fysiske samlinger og nettbasert undervisning. TSE består av flere fagmoduler som kan tas uavhengig av hverandre.

Undervisningen gjennomføres med en kombinasjon av fysiske samlinger og nettbasert undervisning. Hver modul begynner og slutter med en samling over to dager med forelesninger. Mellom samlingene gis det gruppeoppgaver.

En gjennomført modul tilsvarer 40 timers etterutdanning. Forutsetningen for godkjent kurs er tilstedeværelse på samlinger og aktiv deltakelse i gruppearbeid.

Klikk på lenkene under for mer informasjon om de ulike modulene og lenke til påmelding

Se også: www.tannlegeforeningen.no/TSE for mer informasjon

Her er vårens moduler:

Modul 7 - Restorativ behandling