Påmeldingen til NTFs Symposium 2023 har åpnet!

Igjen har vi gleden av å invitere alle medlemmer tilbake på et flott nyoppusset Holmenkollen Park Hotell. Tema for dette symposiet er alt du trenger å vite om folketrygdens stønadsordning.

Tid: Torsdag 2. mars kl. 1000 - 1700 og fredag 3. mars kl 0900 - 1530

Sted: Holmenkollen Scandic Park Hotel

Målgruppe: Tannleger

Last ned fullt fagprogram (pdf) , 2.9 MB, åpnes i nytt vindu.

Programmet tar for seg de sentrale kliniske fagområdene og gjennom kasuistikker vil alle de viktigste stønadspunktene bli belyst. Det vil bli oppsummeringer og diskusjoner, og deltakerne vil kunne stille spørsmål underveis og delta interaktivt gjennom avstemninger. I tillegg til de faglige foredragsholdere blir det et engasjerende åpningsforedrag av Thor Gotaas og representanter fra Helsedirektoratet og Helfo vil belyse sine roller. Dette er et tema som alle yrkesaktive tannleger må kunne godt og som vi vet engasjerer. Vi byr også på sosial samling torsdag kveld med mat, mingling og underholdning.

Gå til kursoversikten for mer informasjon om fagprogram, priser og påmelding

Sist oppdatert: 5. desember 2022