Forhandlinger om Mønsteravtalen er utsatt

Årets forhandlinger med Fagforbundet og Parat om Mønsteravtalen (veiledende avtale) er utsatt. Ny dato for forhandlingsresultat er 1. desember.

Forhandlingene om Mønsteravtalen (veiledende avtale) mellom privatpraktiserende tannleger og deres tannhelsesekretærer skulle vært gjennomført i ukene 42 og 43. NTFs forhandlingsmotpart ble nødt til å flytte på avtalen, og det vil derfor ikke foreligge noe forhandlingsresultat før 1. desember

Ny avtale og informasjon om denne vil bli lagt ut på NTFs nettsted under Jus og arbeidsforhold / verktøykasse (krever innlogging), og blir sendt ut per e-post til alle medlemmer registrert som privat i NTFs medlemsregister så snart forhandlingene er avsluttet.

Ikke gå glipp av viktig informasjon fra foreningen din – sørg for at du har riktig medlemsinformasjon

Er du usikker på om du er registrert med riktig sektor og/eller har riktig e-postadresse i NTFs medlemsregister? Logg deg inn på "Min side" med medlemsnummer og passord, og velg "Min profil" for å sjekke om vi har riktig kontaktinformasjon.

Sist oppdatert: 18. oktober 2022