Forhandlinger om Mønsteravtalen for tannhelsesekretærer

Årets forhandlinger med Fagforbundet og Parat om Mønsteravtalen (veiledende avtale) mellom privatpraktiserende tannleger og deres tannhelsesekretærer er planlagt gjennomført i ukene 42 og 43.

Det er partenes målsetning å at ny revidert avtale foreligger 1. november 2022.

Ny avtale og informasjon om denne vil bli lagt ut på NTFs nettsted under Jus og arbeidsforhold / verktøykasse (krever innlogging), og blir sendt ut per e-post til alle medlemmer registrert som privat i NTFs medlemsregister så snart forhandlingene er avsluttet.

Ikke gå glipp av viktig informasjon fra foreningen din – sørg for at du har riktig medlemsinformasjon

Er du usikker på om du er registrert med riktig sektor og/eller har riktig e-postadresse i NTFs medlemsregister? Logg deg inn på "Min side" med medlemsnummer og passord, og velg "Min profil" for å sjekke om vi har riktig kontaktinformasjon.

Sist oppdatert: 30. september 2022