Oppstartskurs for nye brukere i TrinnVis

Illustrasjon: TrinnVis

I løpet av høsten 2022 arrangeres det lokale kurs for tannklinikker som ønsker å komme i gang med TrinnVis.

Om TrinnVis

TrinnVis er et skreddersydd styrings-og kvalitetssystem for små og mellomstore tannlegevirksomheter som forenkler arbeidet med lovpålagte områder som internkontroll, HMS, datasikkerhet, utstyrshåndtering og dokumentasjon. Oppstartskursene er forbeholdt tannklinikker som ikke har brukt systemet tidligere.

Steder og datoer

• Haugesund – tirsdag 20. september
  • Stavanger – torsdag 22. september
  • Trondheim – onsdag 5. oktober (NB: ny dato)
  • Hamar – tirsdag 15. november
  • Tromsø – tirsdag 29. november

Krav for deltagelse

Tannklinikken må opprette et prøveabonnement på TrinnVis i forkant av kurset. Første 30 dager av abonnementsperioden er gratis, og abonnementet kan sies opp kostnadsfritt i løpet av denne perioden.

Kursfordel

Klinikker som velger å fortsette med TrinnVis etter ha deltatt på oppstartskurset får gratis etablering og sparer kr. 1.600 (ekskl. mva). Tannklinikker hvor en eller flere eiere/ansatte er medlem i Tannlegeforeningen får i tillegg fast 30% rabatt på TrinnVis-abonnementet.

Mer informasjon og påmelding på www.trinnvis.no Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Sist oppdatert: 18. august 2022