Velkommen til NTFs digitale fagdag 2022!

Da er fagprogrammet for den digitale fagdagen publisert, og påmeldingen åpnet! Vi gleder oss til å samle tannlege-Norge rundt skjermene 16. september for en hel dag med direktesendt, flerkamera studioproduksjon med mulighet for interaktivitet, kommentarer og spørsmål underveis. Meld deg på nå!

Dato: Fredag 16. september 2022

Tid: kl. 0900 - 1630

Målgruppe: Allmennpraktiserende tannleger

Pris: kr 3700,-

Frist for lav påmeldingsavgift: 27. august. Etter denne datoen øker prisen med kr. 500,-

Årets arrangement har fått tittel "Faglig oppdatert? Usikkerhetsmomenter i utvalgte kliniske fagområder" Fagprogrammet vil fokusere på ulike kliniske problemstillinger innen fagområdene periodonti, endodonti, protetikk og konserverende tannpleie, hvor spesialister og allmenntannleger diskuterer de respektive spesialiteter med utvalgte kasuistikker.

Dagen avsluttes med en tverrfaglig sekvens, hvor spesialistene sammen diskuterer kasus med ulike faglige problemstillinger og forslag til løsninger.

Meld deg på nå!

Digital deltakelse - live eller opptak

Deltakerne vil i forkant av arrangementet få tilsendt en lenke med tilgang til fagdagen. Ved å følge sendingene direkte har du mulighet til interaktivitet, stemme på behandlingsalternativer og stille spørsmål underveis.

Hele programmet vil være tilgjengelig for påmeldte deltakere i 4 uker etter avsluttet arrangement slik at du kan få med deg alt det faglige og ved behov repetere forelesninger.

Student?
Medlemmer av NTF-S har gratis deltakelse!
Send epost til sd@tannlegeforeningen.no for å melde deg på!

PS: husk krav om 40 timer etterutdanning for perioden 2021 - 2022. Har du ikke fylt etterutdanningskravet er den digitale fagdagen en ideell mulighet til dette. Fagdagen gir 7 timer i NTFs obligatoriske etterutdanning.

Sist oppdatert: 14. juni 2022