CEDs årsrapport for 2021 er klar

Council of European Dentists (CED) har nå publisert sin årsrapport for 2021. Rapporten har fått tittelen «Building on the past, looking to the future».

Rapporten er et omfattende dokument som oppsummerer aktivitetene for 2021, inkludert de vedtatte politiske resolusjonene og arbeidet til CED Working Groups and Task Forces.

Klikk her for å gå til CEDs årsrapport for 2021 Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Om CED

Council of European Dentists (CED) er en europeisk forening som representerer over 340 000 tannleger over hele Europa gjennom 33 nasjonale tannlegeforeninger og kamre i 31 europeiske land. Foreningen ble etablert i 1961 for å gi råd til EU-kommisjonen i spørsmål knyttet til tannlegeprofesjonen, og har som mål å fremme høye standarder for tannhelsetjenester og tannbehandling med fokus på pasientsikkerhet og folkehelsefremmende tiltak.

Sist oppdatert: 20. mai 2022