Si din mening om NTFs etterutdanningstilbud!

NTF har sendt ut en spørreundersøkelse som gir alle yrkesaktive medlemmer en unik mulighet til å være med å evaluere foreningens eksisterende kurs og etterutdanning. Ved å svare på undersøkelsen kan du gi oss innspill om dine ønsker og behov på format og innhold på det fremtidige etterutdanningstilbudet.

Undersøkelsen er første del av et nytt prosjekt med mål om å profesjonalisere foreningens kursutviklingsarbeid og etterutdanningstilbud. Med bakgrunn i resultatene fra undersøkelsen vil NTF gjennomføre en grundig evaluering av foreningens samlede kursportefølje med tanke på pedagogikk og metodikk, og mulig oppdatering og justering av dagens kursmodell/kurstilbud.

Undersøkelsen er åpen til slutten av mars - benytt deg av muligheten til å si din mening!

Mer informasjon om bakgrunnen for undersøkelsen finner du i februarnummeret av Tidende. Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Kontakt oss på etterutdanning@tannlegeforeningen.no hvis du ikke har mottatt epost med undersøkelsen

NB: Første utsendelse gikk ut 8. mars med avsender "Nettskjema" noreply@uio.no (vi innser at dette gjør at mange overser/ikke gjenkjenner e-posten, og vi jobber med å finne en bedre løsning på utsendelsene)

Sist oppdatert: 10. mars 2022