Vi utsetter påmeldingsfristen for NTFs symposium 2022

Ny påmeldingsfrist for fysisk deltakelse på NTFs symposium er satt til fredag 4. mars kl. 12. OG - NTF inviterer også alle som deltar fysisk på gratis middag torsdag kveld!

Temaet for årets symposium er Når det går galt i klinikken, hvor et tverrfaglig utvalg av dyktige forelesere vil gi deg innblikk i en rekke kasus og feilene som ble gjort – og hva vi kan lære av dem.

Tid: 10. - 11. mars 2022
Sted: Clarion Hotel The Hub

Meld deg på her!

Gratis middag til alle som deltar fysisk

Pandemien medførte at har valgt en hybrid løsning med både digital og fysisk deltakelse. Vi har fått svært god påmelding til den digitale versjonen, men noe mindre enn forventet til den fysiske delen på The Hub. Avtalen som for lenge siden er inngått med hotellet, gir oss ikke rom for å redusere antallet deltakere på kursmiddagen torsdag kveld. Her har vi per i dag et antall ledige plasser som NTF uansett må betale for. Vi har derfor besluttet å tilby gratis middag til alle som deltar på det fysiske arrangementet!

Som sosialt innslag under middagen kan vi også by på en helt spesiell perle; tannlege og The Voice deltaker Sarah Emilie Birkeland!

For å benytte deg av dette spesialtilbudet må du melde deg på innen fredag 4. mars kl 12:00.
(Dersom du allerede er påmeldt og har betalt for middagen, vil du få denne refundert).

Se foredragene i opptak

Alle som deltar både digitalt og fysisk vil få tilgang til opptak av foredragene i fire uker etter at symposiet er over.

Sist oppdatert: 2. mars 2022