Webinarserie for næringsdrivende

Akademikerne næringsdrivende avholder i vinter en webinarserie om aktuelle temaer for foreningenes næringsdrivende medlemmer.

Personvern og GDPR for næringsdrivende og små selskaper

Tid: 17. jan. 18:00 - 19:00

Det er mye snakk om personvern og GDPR, men hva betyr det egentlig og hva innebærer det for din virksomhet? Akademikerne inviterer til gratis webinar med advokat Jan Sandtrø. Formålet er å gi deltakerne en oversikt over GDPR med krav og ansvar som følger av regelverket.

Klikk her for å melde deg på Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Sosiale rettigheter for næringsdrivende

Tid: 14. feb. 18:00 - 19:00

Akademikerne inviterer deg som selvstendig næringsdrivende til gratis webinar med advokat Gorm Are Grammeltvedt. Formålet med webinaret er å gi deltakerne innsikt i hvilke sosiale rettigheter næringsdrivende har.

Klikk her for å melde deg på Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Om Akademikerne næringsdrivende

Akademikerne næringsdrivende er et samarbeidsutvalg på tvers av de ulike Akademikerne-foreningene Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.. Utvalget jobber politisk for å forbedre rammevilkår for selvstendig næringsdrivende, frilansere og gründere — med særlig vekt på kontraktsforhold, arbeidsmiljø, pensjon, skatt, regnskap og etterutdanning.

Sist oppdatert: 10. januar 2022