NTF søker tannlege til tidsbegrenset prosjekt om etterutdanning – (deltid)

Bilde

Vil du bruke utdanningen og erfaringen din til å påvirke fremtidens etterutdanningstilbud for tannleger? Da kan dette være noe for deg!

NTF søker en dyktig, selvstendig og kvalitetsbevisst tannlege til prosjektstilling i vårt sekretariat. Stillingen vil være knyttet til et evaluerings- og utviklingsprosjekt for foreningens etterutdanningsvirksomhet som skal gjennomføres i samarbeid med Høgskolen i Innlandet (HINN). Prosjektet hører inn under avdeling Fag og kommunikasjon.

Målet med prosjektet er å evaluere og videreutvikle NTFs eksisterende etterutdanningstilbud på bakgrunn av informasjon som innhentes om medlemmenes behov og preferanser. Modellen for Tannlegeforeningens systematiske etterutdanning (TSE) skal gjennomgås og minst én ny fagmodul skal utvikles. Standarder for læring og hjelpemidler for utvikling av nye tilbud, både med og uten digitale komponenter, skal etableres. I prosjektet vil du inneha en sentral rolle og jobbe tett med øvrige medarbeidere i sekretariatet og med representanter fra Senter for livslang læring ved HINN.

Vi ser etter en tannlege med noen års praktisk erfaring fra klinisk tannlegevirksomhet eller annen relevant arbeidserfaring. God forståelse og interesse for digitalisering på etterutdanningsområdet er ønskelig, en god penn og evne til å dokumentere, systematisere og presentere informasjon en forutsetning.

Vi søker deg som er strukturert, initiativrik og har gode samarbeidsegenskaper. Du er løsningsorientert, ser muligheter og tar ansvar. Du har interesse for odontologisk etterutdanning og forståelse for medlemmenes behov for faglig oppdatering. Du er selvgående, tar initiativ og bidrar gjerne til faglig utvikling også utenfor ditt eget ansvarsområde.

Vi kan tilby en selvstendig stilling med mulighet til å påvirke gjennomføringen av egne oppgaver. Du vil arbeide i et fellesskap med kompetanse fra ulike fagområder som helse, jus, kommunikasjon, samfunnsvitenskap og økonomi. Det må påregnes noe reisevirksomhet og møteaktivitet utenfor normal arbeidstid.

Stillingen er på deltid inntil 60 % og passer dermed godt for søkere som ønsker å kombinere med klinisk virksomhet. Engasjementet gjelder fram til 31.12.2022. Lønn og øvrige betingelser etter nærmere avtale.

Spørsmål om stillingen kan rettes til utdanningssjef/tannlege Øyvind Asmyhr, tel 480 10 709, eller avdelingsleder/advokat Elisabeth Scarpello, tel 928 80 028.

Søknad sendes til post@tannlegeforeningen.no

Søknadsfrist: Snarest