Webinarserie for næringsdrivende

Illustrasjon: Colourbox / Akademikerne

Akademikerne lanserer en ny webinarserie som gir deg nyttige tips om hvordan organisere og innrette driften av selskapet for å sikre selskapets og din personlige økonomi og trygghet.

Som et tilbud til deg som er næringsdrivende og medlem i en av Akademikernes medlemsforeninger, arrangerer Akademikerne næringsdrivende i høst og vinter en foredragsrekke bestående av fem webinarer, hver på én time fra kl 18 – 19.

Sett av tiden og følg med for mer informasjon!

Akademikerne næringsdrivende er et samarbeidsutvalg på tvers av de ulike Akademikerne-foreningene. Utvalget jobber politisk for å forbedre rammevilkår for selvstendig næringsdrivende, frilansere og gründere — med særlig vekt på kontraktsforhold, arbeidsmiljø, pensjon, skatt, regnskap og etterutdanning.

Klikk her for mer informasjon og påmelding Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Sist oppdatert: 15. september 2021