Lyden av ferie!

Odontopoden leverer fra seg mikrofonene og lar stemmebåndene hvile. Det er sommer, sol og ferie!

Denne senvåren har vi tatt et dypdykk inn i politikken og vendt nesen mot Stortinget. Vi startet med å lære mer om hvordan politikk kan lages på Stortinget gjennom Dokument 8-forslag. Så vendte vi snuten mot partiene og deres landsmøter. 9 partier på stortinget har avholdt 9 landsmøter og laget ny politikk. Alle mener noe om tannhelse, men hva?

Odontopoden har unnagjort syv av partiene på denne siden av sommeren og krysser fingrene for å få på plass de to siste i august. Enn så lenge kan lytterne, enten de soler seg på stranda eller går tur i fjellet, høre på Camilla Hansen Steinum, president i Den norske tannlegeforening og Christian P. Fjellstad, podcastvert og rådgiver i NTF, snakke med politikere fra de ulike partiene.

Last ned podcastepisodene på den tjenesten du ønsker å bruke, det være seg Spotify, Apple/iTunes, Google, Overcast, Breaker, Castbox med mer. Eller gå til NTFs hjemmesider og lytt til episodene der Lenke til et annet nettsted..

I august er det mere politikk, Arendalsuka, Stortingsvalg og ikke minst mere tannhelse på agendaen. Vi ser frem til en høst med mange gode samtaler og hvor vi lærer mer om tannhelse, både som fag og politikk.

God sommer!

Sist oppdatert: 7. juli 2021