Danske Bank og Akademikeravtalen "best i test"

Dine Penger hadde 30. juni en artikkel hvor de sammenliknet tilbud på boliglånsrente. Akademikeravtalen gjennom Danske Bank gikk seirende ut i sammenlikningen.

En bieffekt av et åpnere samfunn og bedre fart i økonomien er at rentenivået er forventet å stige. Det er derfor god grunn til å sammenlikne og ta grep for å sikre seg det beste tilbudet.

I artikkelnen har Dine Penger brukt Finansportalen til å sjekke hvor forbrukerne får de laveste rentene per juni 2021. I klassen for medlemslån kommer Danske Bank ut på topp, og Dine Penger skriver at "Akademikernemedlemmene har fått en gullrente gjennom medlemsavtalen med Danske Bank."

For mer informasjon om hvilke betingelsen NTFs medlemmer har tilgang på se www.danskebank.no/tannlegeforeningen Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Les artikkelen i Dine Penger her (bak betalingsmur) Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Illustrasjon: skjermdump Dine Penger

Sist oppdatert: 7. juli 2021