Camilla Hansen Steinum ny styreleder i Akademikerne Pluss

Foto: Kristin Aksnes

Camilla Hansen Steinum ble valgt som ny leder for styret på generalforsamlingen for Akademikerne Pluss 15. juni.

I sin innstilling vektla valgkomiteen at Camilla Hansen Steium var en god og samlende kandidat med markedskunnskap, kjennskap til medlemmene og erfaring fra næringsvirksomhet.

Camilla Hansen Steinum har tidligere vært styremedlem i Akademikerne og sitter nå i valgkomiteen. Hun har også hatt en rekke lokale og sentrale verv i NTF, og sittet som president i NTF siden 2012.

Om Akademikerne Pluss

Akademikerne Pluss forhandler og forvalter avtaler om medlemsfordeler for 12 av foreninger i Akademikerne og jobber for at foreningenes ca. 210.000 medlemmer skal få fordelaktige tilbud.

En oversikt over disse fordelsavtalene finner du under Medlemskap / Medlemsfordeler eller i mobilappen "A+ Tannlegeforeningen". Appen kan lastes ned fra App Store og Google Play. Appen inneholder også et innebygget meldingssystem, kartfunksjon og elektronisk medlemskort.

Akademikerne Pluss ble stiftet 27. juni 2018, og eies av foreningene som bruker avtalene. Einar Espolin Johnson er Administrerende direktør.

Les mer på www.akademikernepluss.no Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Sist oppdatert: 18. juni 2021