Nytt webinar - komposittfyllinger

NTF inviterer til webinar 17. juni kl. 19:00. Tema er "Teknikker og utstyr for bedre komposittfyllinger"

Tid: 17. juni, kl. 1900-2030 (+ forhåndspubliserte videoer)

Sted: Zoom

Kursholdere: Tom Paulseth, Arne Lund & Torgils Lægreid

En stor del av vår kliniske hverdag består av å legge små og store komposittfyllinger i utfordrende omgivelser. Hva kan vi gjøre for å optimalisere og forbedre denne prosedyren? Komposittkameratene har laget et webinar der ulike tips og triks blir presentert på en illustrativ måte. Del én er forhåndsinnspilte videoer med kofferdam- og matriseteknikk som tema, mens del to vil foregå som et live-seminar der selve materialhåndteringen blir gjennomgått.

Kurset består av webinar + videoer som deltakerne vil få tilgang til i forkant av webinaret. Kurset teller totalt 3 timer i NTFs etterutdanningssystem.

Velkommen til webinar!!

Pris: 800,-

Målgruppe: Tannleger (medlemmer av NTF)

Mer informasjon og lenke til påmelding finner du i NTFs kursoversikt