Ny odontopodepisode om vaksinering

Bilde

Ny vår, ny programleder og ny episode av NTFs odontopod - denne gangen om et tema som opptar svært mange - vaksinering av helsepersonell.

Når får tannleger koronavaksine? Myndighetene sier at tannhelsetjenesten er en viktig del av helsetjenesten og at tannhelsepersonell skal prioriteres på linje med annet helsepersonell. Det er det mange tannleger som ikke opplever å være riktig. Det rapporteres om store variasjoner i ganske land, noe som gir grunn til å stille spørsmål ved hvordan vaksinasjonsregimet egentlig er. Folkehelseinstituttet legger føringene, men hva gjør kommunene?

NTFs nyansatte Christian P. Fjellstad er programleder og diskuterer vaksineringsproblematikken med president og fast gjest Camilla Hansen Steinum og fagsjef Kirsten Ahlsen.

Lytt til episoden på Spotifylenke til et annet nettsted og Apple Podcast.lenke til et annet nettsted

For full oversikt over Odontopodens episoder se www.tannlegeforeningen.no/odontopodlenke til et annet nettsted

Les også: Informasjon fra FHI om videre vaksinasjon av AstraZeneca-vaksinertelenke til et annet nettsted

Sist oppdatert: 26. april 2021