Ny fordelsavtale for pensjonssparing

Akademikerne + har inngått en ny fordelsavtale om privat pensjonssparing med Kron. Vi minner også om eksisterende avtale for selvstendig næringsdrivende med Storebrand.

Egen pensjonskonto ble innført 1. februar 2021, og fra 1. mai blir innskuddspensjonen du har opptjent hos tidligere arbeidsgivere automatisk flyttet inn sammen med din aktive pensjonsordning. Som medlem i Tannlegeforeningen har både bedrifter og privatpersoner tilgang på gunstige avtaler innen pensjon.

Pensjonssparing privat

Som medlem av Tannlegeforeningen har du nå tilgang til en av Norges beste pensjonsavtaler og ekstra gode priser hos Kron. Den nye avtalen gjør pensjon enklere og mer engasjerende for alle som ønsker å spe på alderspensjon fra folketrygden og arbeidsgivere.

Avtalen med Kron inkluderer aksjesparekonto og Individuell pensjonssparing (IPS).

Har du spørsmål om Kron eller hva Kron tilbyr?
Les mer på www.kron.no/tannlegeforeningen Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Pensjonsavtaler selvstendig næringsdrivende

NTF har siden 2017 hatt samarbeidsavtale med Storebrand Lenke til et annet nettsted.. Denne avtalen gir trygghet og forutsigbare priser på pensjon for alle medlemmer som driver egen virksomhet, og sikrer små bedrifter like gode avtaler som de største selskapene, samt oppnår skattefordeler og reduserte administrasjons- og forvaltningskostnader.

Egen pensjonskonto (EPK) er en ny ordning som skal gi alle med innskuddspensjon i privat sektor bedre oversikt og lavere kostnader.

Spørsmål om pensjonsavtale for bedriften din?
Les mer om EPK på www.storebrand.no Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu. eller kontakt Storebrand på tel 22 31 52 77 eller e-post bedrift@storebrand.no

Sist oppdatert: 19. april 2021