Ny rådgiver politikk og kommunikasjon

Foto: Ingunn Larsen, © Frøken Larsen Kommunikasjon

Christian Pollock Fjellstad startet 6. april i ny jobb som rådgiver politikk og kommunikasjon i NTFs sekretariat – en stilling han tar over etter Øyvind Berdal. Christian kommer fra en stilling som interessepolitisk fagansvarlig i Norsk Revmatikerforbund, og har tidligere vært rådgiver i Europabevegelsen og leder for studenttinget på NTNU.

Han har en mastergrad i styring og ledelse, i tillegg til studier i statsvitenskap og internasjonal politikk. I NTF får han ansvaret for å utvikle og iverksette NTFs helsepolitiske arbeid, ha kontakt med politiske miljøer, myndigheter og media, samt delta i foreningens strategiske kommunikasjonsarbeid og bistå med rådgivning i sekretariatet og til NTFs tillitsvalgte. Han vil også få ansvaret for å følge opp og bistå studentforeningen i deres arbeid. I tillegg vil han representere NTF i Akademikernes gruppe for myndighetskontakt og i Akademikernes kunnskapsnettverk.

Christian er aktiv i lokalpolitikken for Høyre, og har et bredt spekter av interesser inkludert sang, yoga og langrenn. Vårt førsteinntrykk av Christian er at han er svært engasjert og sosial, og vi gleder oss til å bli bedre kjent! Velkommen til NTF!

Les også:
"Takk for meg! - Avskjedshilsen fra politikk- og kommunikasjonsrådgiver Øyvind Berdal" Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu. (Tidende 4/2021)

Sist oppdatert: 15. april 2021