Koronainfo for tannleger - TrinnVis

Illustrasjon: TrinnVis

TrinnVis har i samarbeid med NTF utarbeidet og samlet viktig koronainformasjon for tannleger og tannklinikker. Informasjonen er tilgjengelig for alle tannklinikker - også de som ikke bruker TrinnVis.

Klikk her for å gå til trinnvis.no/koronainfo-for-tannleger Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Som bruker av TrinnVis finner du alle rutiner og retningslinjer du trenger for å håndtere koronasituasjonen i din konto. Her blir ansvar og oppgaver fordelt på personalet, med felles kalender og påminnelser. Du kan også gjøre lokale tilpasninger og legge til ditt eget innhold.

Hvis du ikke bruker TrinnVis finner du mye av det samme innholdet på denne siden Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.. Innholdet er gjort tilgjengelig for alle tannleger i samarbeid med Den norske tannlegeforening (NTF).

Har du spørsmål knyttet til smittevern ved klinisk behandling av pasienter?
Kontakt NTFs fagavdeling: fag@tannlegeforeningen.no

Sist oppdatert: 16. mars 2021