4 gode grunner til å delta på årets symposium

Har du ikke meldt deg på årets symposium ennå? Her er fire gode grunner til at du burde gjøre det:

1. Du får med deg et bredt utvalg problemstillinger med høy klinisk relevans
    Årets NTF symposium fokuserer på det interdisiplinære, og dekker de mest sentrale temaene du som tannlege blir stilt overfor i daglig praksis. Samtlige temaer vil bli godt belyst av dyktige kolleger, som er blant de fremste innen sin fagdisiplin. For å gi den tilnærmet optimale behandlingen til pasienten, er det viktig å tenke tverrfaglig, samt planlegge godt.

2. Økt fleksibilitet i nettbaserte forelesninger
    Du kan selv velge om du vil delta live slik at du kan stille spørsmål og være med i debatten, eller om du ønsker å se foredragene i opptak når det passer deg. I og med at foredragene også kan sees i opptak (i 14 dager etter at arrangementet er ferdig) kan foredragene spres utover, og gjennomføres som fagdager på klinikken og/eller sees på ettermiddagen etter endt pasientbehandling.

3. Gjør kurset til en sosial samling
    Vi vet at mange har meldt på hele klinikken og gjort deltakelsen på våre symposier til en tur og opplevelse for hele teamet. Det at årets symposium er nettbasert betyr ikke at dette ikke er mulig. Du kan fremdeles melde på hele klinikken og delta på symposiet sammen. Da kan dere fritt diskutere og utveksle erfaringer rundt bordet, samt kose dere med en ekstra god lunsj, mens dere får faglig påfyll – selvfølgelig så lenge smittevernet er godt ivaretatt!

4. Mye fag for en billig penge
    Den eneste kostnaden ved årets symposium blir deltakeravgiften. Benytt anledningen til å melde på hele klinikken og få full faglig uttelling for en billig penge.

Mer informasjon om fagprogram og påmelding finner du på www.tannlegeforeningen.no/kurs

Sist oppdatert: 10. februar 2021