Årsrapporten for 2020 er her

I NTFs årsrapport for 2020 finner du tall, tekst og bilder om hva NTF har drevet med i annerledesåret vi nå har lagt bak oss.

Årsrapporten skal være et ​lettleselig, visuelt sammendrag for året som gikk, med høydepunkter og viktige hendelser fra 2020, samt en oversikt over hva NTFs sekretariat og NTFs ulike organer har jobbet med i løpet av året.

Pandemien har selvfølgelig lagt beslag på mye ressurser, og endret på innhold og format på flere av NTFs arbeidsområder. I årsrapporten kan du lese mer om medlemsrådgivning, undersøkelser og kommunikasjonsarbeidet som foreningen gjennomførte. Du finner også økonomiske tall og statistikker fra NTFs kursvirksomhet, inkludert historiens første, digitale landsmøte.

Benytt deg av anledningen til å bli bedre kjent med foreningen din - last ned PDF av årsrapport 2020 her , 9.3 MB, åpnes i nytt vindu.!

Sist oppdatert: 5. februar 2021