Nytt webinar - Hvordan og hvorfor bruke den nye klassifikasjonen av periodontitt?

Er den nye klassifiseringen av periodontitt kun for spesielt interesserte - eller er den et nyttig verktøy i den kliniske hverdagen?

I dette kurset presenteres diagnostikk, praktisk bruk og fordeler for klinikere og pasienter ved å benytte klassifikasjonen.

Tid: torsdag 11. februar, kl. 19:00 - 21:00

Kursholdere:

• Kari-Mette Andersen
    Spesialist i periodonti, stipendiat i mikrobiologi, UiO/UiT, privatpraktiserende
  • Dagmar Fosså Bunæs
    Spesialist i periodonti, førsteamanuensis UiB, privatpraktiserende
  • Kristin Kolltveit
    Spesialist i periodonti, dr. odont, privatpraktiserende

Pris: kr. 800,-

Påmeldingsfrist: Inkludert i kurspakken inngår tre korte digitale forelesninger som vi anbefaler alle å ha sett igjennom før webinaret starter for å få best mulig utbytte av kurset. Det er derfor en fordel å melde seg på i god tid før webinaret slik at man rekker å se gjennom disse.

Informasjon om tilgang til webinaret sendes til e-posten som er registrert i medlemssystemet. Vi ber alle sjekke at denne kontaktinformasjonen stemmer på "Min medlemsprofil".

Kurset teller 3 timer i NTFs etterutdanningssystem.

Mer informasjon og lenke til påmelding finner du i NTFs kursoversikt

Sist oppdatert: 13. januar 2021