Tannhelsetjenesten omfattes ikke av nedstengningen som følge av mutert virus i Nordre Follo og nabokommunene

Helsedirektoratet har meddelt NTF at tannhelsetjenesten ikke omfattes av nedstengningen som følge av situasjonen med mutert virus i Nordre Follo og nabokommunene. Virksomhetene må gjøre sine egne vurderinger og tilpasse aktiviteten i tråd med myndighetenes bestemmelser og anbefalinger. Vi oppfordrer alle berørte til å følge med på informasjon fra myndighetene samt følge med på kommunens hjemmesider for oppdatert informasjon. NTF er i kontakt med Helsedirektoratet, følger situasjonen nøye og vil videreformidle informasjon som er relevant for tannhelsetjenesten.

Lukk melding

Lukk melding

Årets julegave går til Leger uten grensen

NTF har en tradisjon for å gi en årlig julegave til en utvalgt veldedig organisasjon. Vi har valgt å gjøre dette i stedet for å sende julekort, dvs at pengene som ville gått til trykking og porto i stedet går til et godt formål. I år er det Leger uten grenser som har mottatt gaven.

Det føltes riktig at årets julegave gikk til en organisasjon som arbeider med helse, og som bl.a. driver med opplæring av helsearbeidere, utfører testing og behandling av pasienter med covid-19, bygger og drifter isolasjons- og behandlingssentre, donerer medisiner og utstyr, sprer helseinformasjon, deler ut hygieneartikler, og gir psykisk helsehjelp til mennesker berørt av pandemien.

Les mer om Leger uten grenser og deres arbeid på www.legerutengrenser.nolenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu

julekort NTF 2019
Sist oppdatert: 21. desember 2020