Takk for i år - Landsmøtet 2020

Da er historiens første heldigitale landsmøte gjennomført, og vi kan se tilbake på to spennende, lærerike dager med direktesendte foredrag fra Norges Varemesse på Lillestrøm.

Årets arrangement har hatt rekordstor påmelding, med over 3200 deltakere. Forventingene var høye i forkant av arrangementet, og det var knyttet stor spenning og mye arbeid til å levere et landsmøte av høy kvalitet i et helt nytt format. Vi i NTF er stolte over gjennomføringen, og vi tror og håper deltakerne er fornøyde med resultatet. For dem som føler at de har gått glipp av noe; det er fremdeles mulig å melde seg på og få tilgang til alle fredagens foredrag! Foredragene er tilgjengelige f.o.m. tirsdag 3/11 og ut november.

Takk til alle dere som deltok og dermed gjorde årets landsmøte til en helt spesiell opplevelse. En stor takk også til alle foredragsholdere og tillitsvalgte, spesielt fag- og etterutdanningsutvalget, og til vår gode samarbeidspartner NPG som har bistått med arrangementet og sørget for en vellykket gjennomføring!

Utstillerarenaen
Vi sender også en ekstra takk til dem som sluttet opp om landsmøtet ved å bli med som utstillere på den digitale utstillerarenaen. Der kan aktørene eksponere seg med gode tilbud og kampanjer overfor deltakerne. Vi setter stor pris på at så mange har valgt å benytte seg av denne muligheten, som representerer noe helt nytt for oss alle.

Vi har dessverre erfart at enkelte aktører som ikke deltok på landsmøtet, likevel har utnyttet NTFs arrangement i sin egen markedsføring for å selge produkter. Vi oppfordrer alle landsmøtedeltakere til å besøke utstillingen via landsmøteportalen og benytte seg av kampanjer og tilbud som finnes der. Utstillerarenaen holdes åpen så lenge portalen er åpen, altså ut november måned.

Hvordan tilbragte DU landsmøtet?
Siden vi ikke kunne være samlet på Lillestrøm, ønsker vi å få et innblikk i hvordan medlemmene tilbragte landsmøtedagene. Mange deltakere har sendt oss bilder til info@tannlegeforeningen.no eller tagget bildene med #NTFsLM2020 i sosiale medier – og vi tar gjerne imot flere! Bildene vi mottar deler vi i et eget album på NTFs facebookside Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu..

Gave til WWF i stedet for blomster
De siste årene har vi valgt ikke å gi blomster til hederstegnmottakere, prisvinnere og foredragsholdere. I stedet har vi valgt å gi en gave til en veldedig organisasjon. I år falt valget på årets TV-aksjon og WWFs arbeid med å fjerne plast fra verdenshavene.

Husk å fylle ut evalueringen!
Den umiddelbare feedbacken har vært svært god. Det er likevel mye vi kan lære av dette arrangementet, og det er svært viktig at så mange som mulig fyller ut evalueringsskjemaet som sendes ut til deltakere og utstillere innen kort tid. Det er denne feedbacken som gjør at vi kan bli enda bedre!

NB: Det blir sendt ut ukentlige påminnelser om skjemaet frem til landsmøteportalen stenger. Om du vil, kan du gjerne vente med å fylle ut evalueringen til du har fått sett alle foredragene du ønsker å se.

Landsmøtet 2021 - Hold av datoene!
I disse dager er det vanskelig å planlegge for lang tid fremover, men planene om å holde neste års landsmøte i Bergen står fremdeles ved lag. Og landsmøte blir det uansett, så merk like godt av datoene 4. – 6. november 2021 i kalenderen med det samme, og følg med i NTFs kommunikasjonskanaler utover våren for mer informasjon.

Les mer om landsmøtet:

Sist oppdatert: 2. november 2020