Ny medlemsapp -
A+ Tannlegeforeningen

NTF har lansert en helt ny medlemsapp i samarbeid med Akademikerne Pluss. I appen finner du nyttig informasjon om ditt medlemskap og en oversikt over alle medlemsfordeler og fordelsavtaler.

Appen heter "A+ Tannlegeforeningen" og finnes tilgjengelig i App Store og Google Play. Last ned appen på din mobiltelefon, og logg inn med e-postadressen du har registrert på ditt medlemskap i NTF (logg inn på Min Side for å se/oppdatere din kontaktinformasjon). NB: E-postadressen må være unik.

Nedlastning og registrering

Last ned appen her (NB: Nedlasting av appen må skje fra din mobil)

Se video for nedlastings- og registreringsinstruksjoner her Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu. (68 sekunder)

Om app-løsningen