Forhandlinger om Mønsteravtalen for tannhelsesekretærer

Årets forhandlinger om Mønsteravtalen (veiledende avtale) mellom privatpraktiserende tannleger og deres tannhelsesekretærer, blir gjennomført 25. november 2020.

Forhandlingene blir avholdt hos Virke med Virke/NTF på arbeidsgiversiden, og Fagforbundet og ThsF/Parat på arbeidstakersiden.

Mønsteravtalen og protokoll fra forhandlingene (hovedoppgjør) publiseres i sin helhet under Jus og arbeidsforhold / verktøykasse. Informasjon om resultatet vil bli lagt ut på nettstedet og sendt som e-post til alle medlemmer i privat sektor så snart forhandlingene er avsluttet.

Ikke gå glipp av viktig informasjon fra foreningen din – sørg for at vi har din e-postadresse!

Er du usikker på om du har riktig e-postadresse registrert hos oss? Logg deg inn på Min side med medlemsnummer og passord, og velg Min profil for å sjekke om vi har riktig kontaktinformasjon.

Sist oppdatert: 29. september 2020