Påmeldingen til årets landsmøte har åpnet!

Fra åpningen av NTFs landsmøte 2019. Foto: Andres Vargas

Nå kan du endelig melde deg på årets faglige høydepunkt - NTFs Landsmøte 2020! Årets landsmøte arrangeres som en digital konferanse, og vi er stolte av å presentere et spennende og nyskapende program.

Gjennom en digital plattform kan du oppleve live-sendinger, debatter og interessante foredrag med faglige autoriteter fra inn- og utland, inkludert en firetimers live-sekvens med pasientbehandling av et panel av spesialister.

Torsdag åpnes landsmøtet på tradisjonelt vis med åpningstale og utdeling av priser. Vi får også besøk av ingen ringere enn "Fung.ass." Espen Rostrup Nakstad og Line Vold, Avdelingsdirektør for smittevernsavdelingen ved Folkehelseinstituttet. Åpningen kan sees over nett og er åpen for alle.

Selv om den digitale versjonen setter grenser for det sosiale, åpner det også for nye muligheter. Det er blant annet ingen deltakerbesgrensninger på de ulike foredragene, og siden de aller fleste også kan sees i opptak har du i år muligheten til å få med deg samtlige foredrag - og dermed også flere timer i NTFs obligatoriske etterutdanning. De digitale løsningene muliggjør også foredragsholdere som ellers ikke hadde hatt mulighet til å stille.

Klikk her for å se årets fagprogram

Siden det er vanskelig å møtes fysisk i år gjøres årets Nordental om til en digital utstillerarena hvor deltakerne kan møte dentalbransjen og finne informasjon om produkter, kampanjer, kompetanse og kontaktinformasjon til nøkkelpersoner.

Tradisjonen tro har vi også tilrettelagt for en hel dag med fagprogram for tannhelsesekretærer. Årets landsmøte gir altså kompetanseheving for hele tannhelseteamet!

Meld deg på nå! Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Vi gleder oss til årets landsmøte! Fagprogrammet er svært godt – og det blir spennende med livesendinger. I tillegg kan man se forelesninger i opptak, så det er stor mulighet for kompetanseheving på alle fagområder!
- Camilla Hansen Steinum, president NTF

Sist oppdatert: 17. september 2020