Ny episode av Odontopoden er ute!

Vi har tatt en kort prat med president Camilla Hansen Steinum om hva som har skjedd siden sist, hva som skjer i tannlegehverdagen, status i foreningsarbeidet og hva vi kan vente oss i løpet av høsten.

Feriestemningen er for lengst over, klinikkhverdagen er igang for fullt og vi i NTF kan se frem mot en travel høst. I siste episode av Odontopoden informerer president Camilla Hansen Steinum kort om hva som skjer i ulike politiske prosesser, i foreningsarbeidet og på etterutdanningsfronten.

Episoden finner du på Spotify Lenke til et annet nettsted. og Apple Podcasts Lenke til et annet nettsted..

President i Tannlegeforeningen, Camilla Hansen Steinum, er fast gjest, og med seg har hun vikarierende programleder Øyvind Huseby.

Sist oppdatert: 11. september 2020