Helseforsikring uten krav til helseerklæring - Storebrand

kampanje helseforsikring

Det skal lønne seg å være medlem! Storebrand tilbyr nå helseforsikring uten krav til helseerklæring. Kampanjen gjelder fra 1.- 30. september.

Tekst og bilde: Storebrand

Helseforsikringen dekker utgifter til medisinsk behandling ved sykdom og ulykke, og inkluderer også fysikalsk behandling som f.eks. kiropraktor og fysioterapeut.

Forsikringen gjelder for deg som er medlem, samt eventuelt ektefelle eller samboer dersom hovedsforsikret (medlemmet) tegner forsikring.

Tilbudet forutsetter er at du er 100 % arbeidsdyktig på søketidspunktet. Forsikring som er kjøpt uten helseerklæring omfatter ikke sykdom som har vist symptomer de første 90 dagene etter at forsikringen begynte å gjelde. Tilbudet gjelder ikke for medlemmer som tidligere har fått avslag eller har pågående søknader som er til vurdering i Storebrand.

Behandling innen 10 virkedager
Med helseforsikring slipper du ventetid. Med helseforsikringen til Storebrand får du spesialistbehandling innen 10 virkedager. Dette gjør at du kan komme raskt tilbake til hverdagen igjen om du blir syk eller skadet. Du garanteres undersøkelse, innleggelse, behandling eller operasjon for sykdommen eller ulykkesskaden du har innen 10 virkedager.

Dekning ved behandling
I tillegg til å dekke alvorlige og livstruende sykdommer og skader, gir forsikringen deg også rask hjelp og dekker kostnader ved behov for undersøkelse og behandling hos eksempelvis legespesialist, fysioterapeut eller psykolog.

Årlig pris i 2020 for den kollektive helseforsikringen, prises basert på din alder:

• 18-30 år: 1469 kr
  • 31-40 år: 1940 kr
  • 41-50 år: 2540 kr
  • 51-60 år: 3781 kr
  • 61-70 år: 7141 kr

Mer informasjon om helseforsikringen finner du på www.storebrand.no Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Dersom du ønsker å kontakte en rådgiver, ring 67519302 mellom 8.00-16.00 på hverdager.

AkademikernePluss logo
Sist oppdatert: 28. august 2020