Landsmøtet 2020: Nordental avlyses og fagprogrammet digitaliseres

Nordental

NTF har besluttet å avlyse årets Nordental - men vi jobber for fullt med å gjøre fagprogrammet til en spennende digital fagkonferanse!

I løpet av de siste ukene har utviklingen i smittesituasjonen medført at myndighetene har valgt å videreføre restriksjonene for antall personer som kan være samlet på fysiske arrangementer. NTF setter helsen og sikkerheten for både landsmøtedeltakere, utstillere og arrangører i høysetet, og vi har derfor valgt å avlyse årets Nordental.

Vi fortsetter jobben med å planlegge et spennende og nyskapende faglig program, hvor vi vil ta i bruk studioer og digitale løsninger for å gi deltakerne live-sendinger, debatter, interessante foredrag med faglige autoriteter fra inn- og utland og direkte kommunikasjon med forelesere.

NTFs president Camilla Hansen Steinum er overbevist om at årets landsmøte vil være både attraktivt og holde høy kvalitet: - Vi har mye å by på! Målet er å lage en innholdsrik og variert digital fagkonferanse som vil gi medlemmene god mulighet for kompetanseheving, selv om vi dessverre ikke kan møtes fysisk denne gang. Landsmøtet er en viktig arena for NTFs medlemmer og vi gleder oss til å lansere årets digitale versjon, sier presidenten.

Mer informasjon om fagprogrammet og om påmeldingen kommer så snart som mulig, så følg med i NTFs kommunikasjonskanaler!

Mer informasjon om årets landsmøte finner du også på www.tannlegeforeningen.no/landsmotet og på Facebookarrangementet "NTFs landsmøte og Nordental 2020" Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Sist oppdatert: 20. august 2020