Høstens TSE kurs er klare!

logo TSE

Høstens TSE moduler går av stabelen i Oslo, Bergen, Vest-Agder og Rogaland. Samtlige moduler har nå åpnet for påmelding.

Høstens TSE moduler skal arrangeres av lokalforeningene i Oslo, Bergen, Vest-Agder og Rogaland.

Om TSE

Tannlegeforeningens Systematiske Etterutdanning (TSE) er basert på fysiske samlinger og nettbasert undervisning. TSE består av flere fagmoduler som kan tas uavhengig av hverandre.

Hver modul begynner og slutter med en samling over to dager med forelesninger. Mellom samlingene gis det gruppeoppgaver. En gjennomført modul tilsvarer 75 timers etterutdanning. Forutsetningen for godkjent kurs er tilstedeværelse på samlinger og aktiv deltakelse i gruppearbeid.

Her er høstens moduler:

For mer informasjon og lenke til påmelding klikk på den aktuelle modulen

Modul 7 - Restorativ behandling
Sted: Oslo
1. samling: 4. - 5. september
2. samling: 6. - 7. november

Påmeldingsfrist: 15. august

Modul 8 - Spesielle faglige utfordringer
Sted: Bergen
1. samling: 15. - 16. oktober
2. samling: 9. - 10. desember

Påmeldingsfrist: 15. september