Trenger du reiseforsikring på Norges-ferie?

Lofoten / storebrand

Som medlem i Tannlegeforeningen kan du kjøpe Storebrand Super reiseforsikring, som dekker dagsturer eller reiser på inntil 70 dager.

Tekst og bilde: Storebrand

Mange har endret ferieplanene og i år skal de fleste feriere i hjemlandet. Uansett når på året det er, gjelder en helårs reiseforsikring for alt fra feriereiser til korte turer utenfor hjemkommunen.

• Med dekningene som Storebrand tilbyr til Akademikerne får du en av markedets aller mest omfattende reiseforsikringer
  • Reiseforsikringen dekker deg og tingene dine på små og store turer gjennom hele året, både på ferie, jobbreise, helgetur på hytta og på søndagstur i skogen
  • Reiseforsikringen dekker skader på leiebil, inntil 20 000 kroner

Les mer eller kjøp reiseforsikringen på www.storebrand.no Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Sist oppdatert: 2. juni 2020