Nye episoder av Odontopoden

Fra venstre: programleder Øyvind Berdal, advokat John Frammer, president Camilla Hansen Steinum.

Tema for episodene er de oppdaterte anbefalingene til tannhelsetjenesten fra Helsedirektoratet og typiske spørsmål når det gjelder ansattes arbeidsforhold.

Fast gjest og president i Tannlegeforeningen, Camilla Hansen Steinum, visepresident Heming Olsen Bergem og advokat og leder i Tannlegeforeningens avdeling for jus og arbeidsliv, John Frammer er gjester.

Episodene finner du i din podcastapp (f.eks Spotify Lenke til et annet nettsted., Apple Podcasts Lenke til et annet nettsted.).

Vi lager nye episoder regelmessig, og vi hører gjerne fra deg som er medlem dersom du har forslag til tema, gjester eller andre innspill til Odontopoden.

Send en e-post til programleder Øyvind Berdal på ob@tannlegeforeningen.no.

For mer informasjon om riktig bruk av smittevernutstyr, se også videoen under:

Sist oppdatert: 11. september 2020