Ny episode av Odontopoden om kompensasjonsordningen for foretak med vesentlig omsetningsfall

Fra venstre: Programleder Øyvind Berdal, advokat i Tannlegeforeningen, Dag Kielland Nilsen og president i Tannlegeforeningen, Camilla Hansen Steinum.

Gjester i episoden er president Camilla Hansen Steinum og advokat i Tannlegeforeningens sekretariat, Dag Kielland Nilsen.

Koronakrisen har fått store økonomiske konsekvenser for tannhelsetjenesten.

I denne episoden av Odontopoden snakker vi om kompensasjonsordningen for foretak med vesentlig omsetningsfall.

Hva innebærer ordningen, hvordan benytter man seg av den, og hvorfor er det så viktig at tannlegene har høyeste dekning i ordningen?

Episoden finner du på Spotify Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu. og Apple Podcasts Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu..

Vi håper du også vil abonnere på episodene i din valgte podcastapplikasjon. Da får du varsel når det er publisert nye episoder.

Vi planlegger å lage nye episoder regelmessig, og vi hører gjerne fra deg som er medlem dersom du har forslag til tema, gjester eller andre innspill til Odontopoden.

Send en e-post til programleder Øyvind Berdal på ob@tannlegeforeningen.no.

Sist oppdatert: 11. september 2020