Tannlegeforeningen lanserer ny podcast: Odontopoden

Målet med Odontopoden er å diskutere, opplyse og sette fokus på viktige saker for deg som tannlege. Vi skal snakke om tannhelsepolitiske saker, fag og flere andre tema.

Odontopodens programleder er rådgiver for politisk kommunikasjon, Øyvind Berdal. President Camilla Hansen Steinum vil være fast gjest. Vi vil også invitere andre aktuelle og interessante gjester.

Foreløpig har vi laget en introduksjonsepisode og to ordinære episoder av Odontopoden. Begge episodene dreier seg naturlig nok om koronakrisen.

I introduksjonsepisoden Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu. får du en kort introduksjon av hva podcasten er og hva den skal handle om.

I episode 1 Lenke til et annet nettsted. får du høre president Camilla Hansen Steinum fortelle om NTFs politiske arbeid under krisen, og hvordan vi går frem for å løfte tannlegenes interesser på Stortinget og i kontakt med myndighetene.

I episode 2 Lenke til et annet nettsted. har vi, tillegg til president Camilla Hansen Steinum, generalsekretær Morten Harry Rolstad som gjest i studio. Tema er hvordan NTF som forening har tilpasset seg krisen når det gjelder aktivitet, møtevirksomhet, kurstilbud med mer.

Episodene finner du på Spotify Lenke til et annet nettsted. og Apple Podcasts Lenke til et annet nettsted..

Vi planlegger å lage nye episoder regelmessig, og vi hører gjerne fra deg som er medlem dersom du har forslag til tema, gjester eller andre innspill til Odontopoden.

Send en e-post til programleder Øyvind Berdal på ob@tannlegeforeningen.no.

Sist oppdatert: 11. september 2020