Nye funksjoner lansert på NTFs nettsted

NTFs nettsted

Da er endelig funksjonene for “Medlemsregister” og “Min medlemsprofil” lansert på innloggede sider på www.tannlegeforeningen.no

Er medlemsprofilen din oppdatert?

1. Logg deg inn på Min Side
  2. Klikk på Min medlemsprofil for å se hvilken informasjon vi har registert på deg. Husk å sjekke om kontaktinfo, medlemsforhold, arbeidssted m.m. er oppdatert!
  3. Oppdater informasjon og/eller send oss et endringsskjema hvis du ser at noe ikke stemmer.

NB: Dette er spesielt viktig for alle offentlig ansatte tannleger som kan ha endret e-postadresse i forbindelse med fylkessammenslåing!

Søk i medlemsregisteret

Grunnet GDPR har ordinære medlemmer kun mulighet til å søke opp medlemmer i egen lokalforening, og har kun mulighet til å søke på etternavn og eksamensår. De har heller ikke mulighet til å hente ut medlemslister.

Utvalgte tillitsvalgte vil kunne hente ut mer informasjon, samt hente ut lister i excel.

Medlemsregisteret finner du på Min side

Sist oppdatert: 16. april 2020