Gjør dere klare til hverdagen - medlemstilbud fra TrinnVis

TrinnVis illustrasjon

Vi er inne i en uvanlig tid hvor klinikkhverdagen er satt på pause. Benytt deg av muligheten til å sikre at virksomheten din er godt organisert og klar for hverdagen når den tid kommer.

Mange av dere har en annerledes arbeidshverdag for tiden. Situasjonen er heldigvis forbigående. Norge vil starte opp igjen, og hverdagen kommer tilbake. Benytt tiden du har nå til å få full kontroll. Sikre at virksomheten er godt organisert. Gjør dere klar for de travle dagene som kommer – og for uforutsigbare situasjoner. Styrings- og kvalitetssystemet TrinnVis er laget for å gjøre denne jobben enklere.

Frem til 30. april tilbyr TrinnVis gratis etablering, 3 måneder gratis prøveperiode, 30% rabatt og gratis oppstartshjelp via telefon eller video til nye abonnenter.

Les mer på www.trinnvis.no Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Sist oppdatert: 7. april 2020