Enkel, gunstig og forutsigbar pensjonsavtale for næringsdrivende

sparegris

På vegne av våre medlemmer har vi sammenlignet leverandører, og fremforhandlet en gunstig samarbeidsavtale med Storebrand. Avtalen gir deg som selvstendig næringsdrivende forutsigbare pensjonskostnader – uavhengig av størrelsen på bedriften.

Storebrand har jobbet med bærekraftige investeringer i over 20 år. Hos Storebrand blir pensjonspengene investert i selskapene som Storebrand mener er best rustet for fremtiden, selskaper de tror kan gi deg både i pose og sekk: En bedre pensjon, og en god verden å gå av med pensjon i. Les mer på www.storebrand.no Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Som selvstendig næringsdrivende og pensjonskunde i Storebrand blir du med i et kostnadsfritt lederprogram, kalt Storebrand Pluss. Her hjelper Storebrand deg med å se muligheter og ta lønnsomme valg rundt din økonomi, både som privatperson og selvstendig næringsdrivende.

Klikk her for å gå til skjema for å motta et uforpliktende tilbud på pensjon fra Storebrand Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Sist oppdatert: 2. mars 2020