Overveldende interesse for det nye lederkurset for tannleger

NTFs nye lederkurs for tannleger i offentlig og privat sektor ble fulltegnet på fem minutter. Nå ses det på muligheten for å øke antall deltakere og NTF håper å arrangere flere kurs.

-Vi er veldig glade for den store interessen blant våre medlemmer for dette kurset. Kurset ble fulltegnet på fem minutter og det er helt overveldende. Det er helt tydelig at et slikt kurs har vært etterlengtet, og vi ser nå på muligheten for å åpne for flere plasser i dette kurset. Vi håper også å arrangere flere kurs ved en senere anledning, sier president i Den norske tannlegeforening, Camilla Hansen Steinum.

Deltakerne som nå står på venteliste vil ha førsteprioritet dersom vi øker antall plasser i denne første gjennomføringen av kurset.

NTF håper å avklare dette snarlig.

Sist oppdatert: 6. februar 2020