Over 50 og med en gründer i magen?

Seniorgrunder

Illustrasjon: Akademikerne

Akademikerne Næringsdrivende inviterer til frokostseminar for akademikere i alderen 50-67 som ønsker råd og tips om etablere egen virksomhet.

Går du med en gründer i magen? Eller er du bare er nysgjerrig? Mange akademikere etablerer egen virksomhet sent i karrieren. Det er også disse som i snitt gjør det best. Akademikerne Næringsdrivende inviterer til frokostseminar for akademikere 50+ som ønsker råd og tips, og vil vite mer om hvilke muligheter de har.

Tid: 21. januar kl 08.30- 09.45
Sted: Høyres Hus, Stortingsgata 20, Oslo.

MELD DEG PÅ HER Lenke til et annet nettsted.

Program:

08.00

Registrering og enkel bevertning

08.30

Det grå gullet – en kilde til innovasjon og verdiskaping (ved Kari Sollien, leder Akademikerne)

08.40

Hva kan Akademikerne Næringsdrivende og foreningene tilby medlemmer som starter egen virksomhet? (ved Ida Øygard Haavardsholm, leder Akademikerne Næringsdrivende)

08.50

Dette kan Danske Bank tilby medlemmer som vil starte egen virksomhet (ved Thomas Meland Johansen, leder Privat – og Bedriftsrådgivning Danske Bank)

09.00

Hvorfor er seniorentreprenørskap så viktig og hva kan Innovasjon Norge bidra med? (ved Joachim Thorsen, innovasjonsrådgiver Innovasjon Norge)

09.15

50+ og klar for en ny fase i livet? SISU Business tilbyr coaching, programmer og nettverk for voksne, erfarne mennesker som ønsker å teste entreprenørskap som en mulig senkarriere. (ved Kristin Langnes, grunnlegger SISU Business)

09.45

Avrunding formelt program - Mulighet for mingling og samtaler med innledere, representanter fra Akademikerne Næringsdrivende og øvrige deltakere.

10.15

Arrangementet avsluttes