14. jun 15. jun

Samfunnsodontologisk forum 2022

Tannhelsetjenesten i Vestfold og Telemark fylkeskommune har endelig gleden av å ønske velkommen til Samfunnsodontologisk forum 14. og 15. juni 2022 på Scandic Park hotell i Sandefjord.

Tannhelsetjenesten i Vestfold og Telemark fylkeskommune har gleden av å ønske velkommen til Samfunnsodontologisk forum 14. og 15. Juni 2022 på Scandic Park hotell i Sandefjord.

I år går forumet over to hele dager, tirsdag og onsdag, men med mulighet til å ankomme mandag kveld.

Sist forumet ble lagt til Sandefjord var i 2001 og da var temaet «Hvilke forandringer kan vi forberede oss på?» Nå, 21 år senere, skal vi prøve å gi noen svar på dette spørsmålet gjennom en rekke foredrag med dyktige forelesere. De kommer ikke med noen fasit, men vil peke på de problemstillingene og endringene i samfunnet som vi alle må ta inn over oss.

Årets forum vil være interessant både for offentlig og privat tannhelsepersonell.

Har du spørsmål til arrangementet, send en e-post til: eivind.strandheim@vtfk.no

For mer informasjon og lenke til påmelding se www.vtfk.no Lenke til et annet nettsted, åpnes i nytt vindu.

Sist oppdatert: 24. mars 2022