Hjem     Organisasjonen     Tidende

Tidende har fått ny layout

​Tidendes første 2019 utgave er på vei i posten. Med nytt utseende!

Omslag-2019-1I tillegg til ny layout, fonter og farger er innholdet også organisert litt anneredes. Blant annet er alt som kommer fra NTFs sekretariat skilt ut på egne foreningssider, slik at det skal være lettere å skille mellom hvilket innhold som er produsert av NTF, og hva som er skrevet av Tidendes redaksjon.

Fra Tidende kommer alt det tradisjonelle lesestoffet; fagartikler, aktuelle reportasjer, intervjuer med fagfolk, kommentarer og debatt. Foreningssidene vil hovedsakelig inneholde nytt om det siste som har skjedd innen kurs, politikk og egne arrangementer, nytt fra lokal- og spesialistforeningene, medlemsfordeler, samt faste spalter om etikk, arbeidsliv og praksisdrift.

Vi vet at medlemmene setter stor pris på tidskriftet, og vi håper ansiktsløftningen gjør bladet mer tidsriktig, oversiktlig og bedre å lese. Det er bare å glede seg til bladet dukker opp i postkassen!

Tidskriftet kan selvfølgelig også leses digitalt på www.tannlegetidende.no eller via appen Tannlegetidende.

Publisert: 17.01.2019