Oppdatert Tank-kurs om trygdestønad

Tannlegenes Nettbaserte Kurs (Tank) for tannleger i trygdestønad er nå oppdatert i henhold til endringene oppgitt i "Det gule heftet 2017".

Kurs for tannleger i trygdestønad vil til en hver tid inneholde oppdatert informasjon om pasientenes refusjonsrettigheter og de gjeldene takstene. Kurset er mer et oppslagsverk enn et tradisjonelt kurs, og inneholder kasus og forslag til mulige løsninger.

Klikk her for å registrere deg og ta kurset!

Våre nettbaserte kurs om myndighetskrav er obligatoriske, er inkludert i kontingenten og dermed gratis for alle våre medlemmer. Kursene gir 4 timer i NTFs etterutdanningssystem.

"Folketrygdens stønad til dekning av utgifter til tannbehandling for 2017", også kalt "Det gule heftet", ble publisert på regjeringen.no 22. desember 2016. Det er foretatt en rekke endringer og justeringer i takster og regelverk vedrørende stønad til dekning av utgifter til tannbehandling for 2017. Endringene er gjeldende fra 01.01.2017.

Les mer om endringene her, eller klikk her for å laste ned "Gult hefte 2017" (pdf)

Publisert: 11.01.2017