Fagprogrammet for Landsmøtet er klart!

Fagprogrammet er nå i trykken, og sendes ut med Tidende nr 8/2019 som kommer i postkassene i slutten av denne uka. De utålmodige kan likevel laste ned pdf allerede nå.

forside fagprogram illustrasjonNB: Påmeldingen for fagprogrammet åpner 15. august og frist for lav påmeldingsavgift er 1. oktober!

Vi er stolte av å presentere et bredt og godt fagprogram hvor årets tema er miljø og bærekraft. Hvordan kan vi både i dagliglivet og som tannleger bidra til å beskytte kloden vår?

Tid: torsdag 31. oktober - 2. november 2019
Sted: Norges varemesse, Lillestrøm

I tillegg til miljø blir det stort fokus på praktisk informasjon, nye forskningsresultater og aktuelle kasuistikker, og selvfølgelig de tradisjonsrike aktualitetsforedragene fra lærestedene og spesialistforeningene.

Fagprogrammet inneholder også noe for enhver i tannhelseteamet. På fredagen har vi utarbeidet egne paralleller for både tannhelsesekretærer og tannpleiere, samt at vi tilbyr eget lunsjforedrag for studenter. Du velger selv hvilke foredrag du ønsker å gå på, men alle foredrag er likevel merket med tiltenkte målgrupper med ulike fargekoder i fagprogrammet.

Klikk her for å laste ned pdf av Fagprogram NTFs Landsmøte 2019

eller følg oss på Facebook for å holde deg oppdatert om NTFs Landsmøte.

Publisert: 12.08.2019