Hjem     Organisasjonen

Årets julegave går til Kirkens Bymisjon

NTF har en tradisjon for å gi en årlig julegave til en utvalgt veldedig organisasjon. Vi har valgt å gjøre dette i stedet for å sende julekort, dvs at pengene som ville gått til trykking og porto i stedet går til et godt formål. I år er det Kirkens bymisjon som har mottatt gaven.

Kirkens bymisjon var mottaker av årets TV-aksjon, en kampanje med mål om at flere skal bli inkludert i fellesskapet. Utenforskap og dårlig tannhelse går ofte hånd i hånd. NTF støttet aksjonen, og har som en forlengelse av dette valgt Kirkens bymisjon som mottaker av årets julegave.

Julekort NTF 2018

Vi ønsker alle våre medlemmer, venner og samarbeidspartnere en riktig god jul og et fredelig nytt år!

GOD JUL!

Om Kirkens bymisjon

Siden 1855 har Kirkens bymisjon arbeidet for fattigdomsbekjempelse og et mer rettferdig og inkluderende fellesskap i norske byer. Deres prosjekter tilrettelegger for møtesteder og støtte til sårbare, isolerte og stigmatiserte grupper. Kirkens Bymisjon tilbyr også profesjonell helsehjelp, behandling og oppfølging på en rekke områder innen fysisk og psykisk helse.

Les mer på www.kirkensbymisjon.no

Publisert: 29.11.2018