Hjem     Organisasjonen

God jul!

Julehilsen fra presidenten, og informasjon om våre åpningstider i julen.

2018 har vært et hektisk og innholdsrikt år for foreningen og våre medlemmer. Tusen takk til alle engasjerte medlemmer, tillitsvalgte og andre som har bidratt! Det er store oppgaver som står foran oss i året som kommer, og vi gleder oss til godt samarbeid også i 2019. Men først er det på tide å ta noen velfortjente feriedager og la julefreden senke seg. Jeg benytter anledningen til å ønske alle våre medlemmer, venner og samarbeidspartnere en fin og rolig julefeiring!

GOD JUL!

Mvh president Camilla Hansen Steinum - på vegne av NTF

Åpningstider i julen

Sekretariatet vil ha åpent som normalt t.o.m. fredag 21/12. Torsdag 27. og fredag 28. er telefontiden 10:00 - 14:00. De øvrige dagene er sekretariatet stengt frem til onsdag 2. januar. Alle henvdendelser om juridisk rådgivning bes sendes på e-post jus@tannlegeforeningen.no
Les mer om våre åpningstider under "Kontakt oss"

Årets julegave går til Kirkens Bymisjon
NTF har en tradisjon for å gi en årlig julegave til en utvalgt veldedig organisasjon. Vi har valgt å gjøre dette i stedet for å sende julekort, dvs at pengene som ville gått til trykking og porto i stedet går til et godt formål. I år er det Kirkens bymisjon som har mottatt gaven. Les mer om hva pengene går til.

Julekort_illustrasjon

Publisert: 21.12.2018